۴ پاسخ

من مامانم میگه یسالو نیمت بود هنوز دندون نداشتی 😂😂😂😂😂

اگه بعد یکسالگی در نیاوورد ببر دکتر. حتما

هیچ کار ژنتیکشه،بهتر،دندوناش سالم میمونه در آینده

پسر دایی من هم بعد یک سال دراورد .فکر نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی