۵ پاسخ

من توی پارک یک پسر دقیقا اینجوری دیدم پسرم باهاش حرف میزد حسی نداشت دوچرخشو پسرم داد بهش انگار براش جذاب نبود حرف نمیزد البته همسن پسر منم بود بنظرم اینجور شخصیت ها اروم و صبورن حالا بازم دوست داشتی ببر دکتر

با بچه ها ارتباط برقرار میکنه یعنی باهاشون بازی میکنه تقلید میکنه ؟

حالا دختر من يهو خود به خود حالت عصباني ميگه نكن! نكن! ازش ميپرسم يا كس هستي جوابي نميده🫠
دختر من صحبت ميكنه ولي خيلي كلملت رو ناقص يا اشتباه تلفظ مي كنه

پسر من چون دو زبان یاد میدادم دیر زبون باز کرد دکتر گفت زبان مشترک یاد بده ک یاد دادم زبون باز کرد

سلام عزیزم
حتماً پيش مشاور ببرش

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۳ سالگی
واقعا دیگه کم آوردم پسرم جدیدا هرچی میبینه تو تلویزیون یا بیرون میگه میخوام و آنقدر تکرار میکنه تکرار میکنه و لج میکنه که حد نداره مثلا میگه ماشین قرمز میخوام میخوام میخوام ...هزاربار میگه اصلا حواسش پرت نمیشه اصلا یادش نمیره حتی سده یک هفته یکریز میگه موقع غذا ، خواب ، دستشویی یکسره بهانه میاره هرکی رومیزی میگه پدر یزرگ مادربزرگ همسایه ها رو تو راهرو میبینه مثلا میگه ماشین قرمز میخوام...ماشین قرمز ندارم...آنقدر میگه که من سردرد میگیرم قبلا بهش میگفتم باشه اگه از یکی خوشت آمد روز اسباب بازی برات میگیرم امروز روز اسباب بازی نیست یا بیا عکس بگیریم برای تولدت بگیریم قبلا قبول می‌کرد منم روزی که که برای اسباب بازی براش مشخص کرده بودم براش میگرفتم ولی الان اصلا قبول نمیکنه یکسره میگه ندارم ندارم ...بخر بخر ...آنقدر اسباب بازی داره که اتاقش جا نداره ولی با هیچکدوم بازی نمیکنه اصلا تنها بازی کردن رو دوست نداره یا من باهاش بازی کنم یا یکسره تو دست و پامه ...چیکار کنم بخدا جلوی دیگران آبرومون رو برده مثلا هفته به هفته میریم خونه خانواده ها اونا میبینن مثلا ده روزه داره میگه به چیزی میخوام اونا براش می‌خرن میگن از اون هفته بچه داره میگه یا هر دفعه همسایه ها رو میبینه اونا میگم سلام کوچولو یکسره میگه اسباب بازی ندارم ... میخوام ...ندارم ...میخوام ...