۴ پاسخ

و علائمت چی بود ک این ازمایشو دادی

سلام عزیزم میگم برا ازمایش مسمومیت بارداری ناشتا رفتی؟

منفیه
نداری

مسمومیت نداری خداروشکر اما یکمی عفونت باکتریایی داری

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی