۲ پاسخ

من سر دخترم هیچ علائمی نداشتم گفتن فشار خون

فشار بالا ورم‌یک‌طرف اگه ورم‌کردی ساق پا رو فشار بده اگه رفت داخل بیرون نیومد خوب نیست
وزن گرفتن بیشتر از حد
تهوع واستفراغ سرگیجه وتاری دید

سوال های مرتبط

مامان سانیاودیانا مامان سانیاودیانا ۹ ماهگی
مامان ❤️nilmah❤️ مامان ❤️nilmah❤️ ۴ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد