آزمایش چجوریه؟مسمومیت دارم؟

تصویر
۵ پاسخ

دفع پروتیینت نرماله عزیزم. علائم دیگه نداری؟ تهوع، سردرد، سرگیجه؟

چه آزمایشی رفتی تو این هفته؟!

فشارسنج داری؟

مسمومیت نداری ولی باید فشترتو بگیری ببین فشارت چنده اگه فشارت بالا بود برو زایشگاه
اگه پایین بود ک هیچی

تاجایی ک من متوجه شدم کم خونی خفیف داری

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی