۸ پاسخ

منم خیلی سر درد دارم مخصوصا زمانی ک سرمو پایین میارم ولی قرصی نمیشه مصرف کرد جز استامینوفن ساده یا خواب

منم تازه سراغم اومده فعلا دارم تحمل میکنم و می سازم

من از اول بارداری سر درد نداشتم چند روزه اومده سراغم

یه گروه داریم تلگرام دوس داشتی بیا
Mamane_nikii

اره منم سردرد دارم هیچکاری نمیکنم جز تحمل

وای منم کل شبانه روز سر درد دارممم

پسر بیشتر سردرد داره

آره داریم کاری جز تحمل نمیکنم ولی بعضی وقتا گلاب میزنم به پیشانیم

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 هفته هشتم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی