هیچکس اینجا نیست سرویکسش زیر ۲۰ باشه؟؟؟

۱۳ پاسخ

نه دیگه چک نکردن

کلا استراحت مطلق بودم فقط برای حموم و سرویس بلند میشدم از جام تا هفته ۳۵ـ۳۶که دیگه دکترم گفت خطر رفع شده دیگه خیلی محدود از تختم بلند میشدم و یکم راه میرفتم
بچمم ۳۷هفته و۶ روز دنیا اومد

دقیقا اول ۷ماه فهمیدم که سرویکسم کمه و دکترم متوجه نشده بوده
نه دیگه گفتن برا سرکلاژ خطرناکه پساری گذاشتن و استراحت مطلق
خداروشکر بچمم سر وقت دنیا اومد

سرویکسم ۸بود

والا ۲ـ۳سال گذشته اسمشون یادم نیست
یادمه هفته ای ۱دونه آمپول پروژسترون داشتم و یه آمپول زیر پوستی هم داشتم هر شب
یکی دوتا قرصم داشتم اسمش یادم رفته

اره بابا،دقیقا اول هفت ماه فهمیدم اونم چند روز آبریزش و اینا داشتم و چند وقتی بود که موقع نزدیکی درد خیلی عجیب و غریب داشتم دهانه رحمم دیگه رفتم بیمارستان گفتن کیسه آب نیست خداروشکر بعد فرستادن سونو اورژانسی گفتن سرویکست شده 8 دیگه دکترم پساری گذاشت و استراحت مطلق شدم با داروهای ضد زایمان زودرس که بهم داد استفاده کردم

برا من20

بارداری اولم سرویکسم ۸بود با پساری و استراحت مطلق تا آخر رسوندم

پساری داری نگران نباش استراحت کن

زیر ۲۰ که باید سرکلاژ بشه

هفته های آخر سرویکس مهم نیست که

ینفرو میشناسم با سرویکس ۱۵ و فانلینگ هم هفته شما

والا من ۳۲ هفته رفتم طول سرویسک نگفت

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد