۵ پاسخ

من ک از دوماهگی ۲ پوشوندم

دختر من دیگه سایز صفر یکم تنگشه یک میپوشونم

خوب ببین چه سایزی اندازش میشه اونو بپوشون

بسته به جثه‌ش‌داره
بچه من سایز صفر هم میپوشه سایز یک هم میپوشه قواره بزرگ و کوچیک داره

من از یک ماهگی دو تنش میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ ماهگی
مامان حـٰانیـ🎀ـا مامان حـٰانیـ🎀ـا ۸ ماهگی