۶ پاسخ

قطره نیستاتین هر 6ساعت یکبار هر طرف دهان یک سی سی

نیستاتین داره میخوره یه قطره چکون میدم نصف این لپش میریزم نصف اون اما باز با دکترت مشورت کن

چیزی نیست دختره منم زده داره شربت میخوره ۲روزه خوب شد نگران نباش

دوستا عکس افت دادید ببینم

نمیدونم یادم نیست بری‌داروهونه بگی میده بهت

برو داروخونه بهت میگن

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۹ ماهگی
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی
مامان آرتاشاه🩵 مامان آرتاشاه🩵 ۱۰ ماهگی