سلام خانما
من قسمت راست واژنم بدجور درد میکنه
طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

منم خيلي درد واژن دارم 🙂

من سمت چپه چند هفتس همینطور درد میکنه دیگه الان راه و نشستنم اذیتم میکنه سخته پامو تکون بدم درد میگیره نمیدونم تا کی اینطوریه واقعا

من همون سمتی نی نی هس واژن و پهلوم درد میگیره 😬

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری