۷ پاسخ

پسر من سه چهار روز بدنش داغ بود، یکی دوبار تبش تا ۳۷ ونیم رفت بهش پاراکید دادم، خیلی لجباز و بی اشتها شده بود. من فکر میکردم بخاطر دندونه واسه همین دکتر نبردم.
بعد سه روز تمام بدنش دونه های ریز قرمز ریخت بیرون، بعد که به دکترش گفتم گفت رزوئلاست، داروی خاصی هم نداره، همون پاراکید برای کنترل تب و سیتریزین یا نئوتادین گفت بده
یکی دو روز بعدشم کلا خوب شد

مامانای با تجربه به کمکتون احتیاج دارم
دختر من تب داشت بردیمش دکتر گفت سرماخورده گلوش جوش زده بعد آزیترومایسین و استامینوفن و سیتریزین داد بعدش این تبش تا سه روز ادامه داشت هی استامینوفن میدادم کمتر میشد دوباره میومد بالا، حدود ۳۸.۵ یا ۳۹ بود،بعد امروز بدنش دون دون قرمز زده، سرو. گردنش هم هست، ممکنه رزوئولا باشه؟
بیچاره بچه ام اسهال ام شده

بله دختر من گرفت و چه قدر بد بود

بله پسرمن گرفت

بردمش دکتر داروی خاصی نداد نئوتادین داد با قطره بینی و استا
بعد از حدود۱۰ روز کم کم خوب شد
من با سرنگ بهش شیر میدادم
غذا اصلا نمیخورد
سرلاک چهار مغز یا ویتامینه قاطی شیر میکردم بهش میدادم که سیر بشه
اونم با زجر و هزار ترفند

من پسرم تو نه ماهگی گرفت
تمام دهنش پر دونه شد هیچی نمیخورد شیشه نمیگرفت پستونک نمیگرفت خیلی بی قرار شده بود

چی هست بیماریش؟

سوال های مرتبط