علاعم رفلاکس یا رفلاکس پنهان چیه

۳ پاسخ

خرخر.گرفتگی بینی.بالاآوردن.موقع شیرخوردن خودشوبه عقب میده.شیرنمیخوره بدنش دونه میزنه

سلام مامان ها
دخترم بعداز شیرخوردن یکم پنیری استفراغ میکنه
اب دهانش هم زیاد میریزه
رفلاکس داره ؟

نمیخابع دهنش بهم میزنه. بیقرار بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۶ ماهگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی