خانما علایم رفلکس پنهان چیه؟

۳ پاسخ

اره اب دهنش میده بیرون
خابش تو روز 30دقیقه یاکمتره
خس خس داره بعضی وقتا
خیلی شیر بخوره از دماغ و دهنش میاد بیرون
و قد و وزنش خوبه
هرروز پی پی می‌کنه
کلا شیر خشک میخوره
و شیرش اپتامیل
میشه خواب سبکش از شیر باشه
خوبه بازی می‌کنه و شیطون
اما خوابش کم و
شب سر ساعت می‌خوابه اما الهی بمیرم انگار شیرش سبکه
زود ب زود بیار میشه
آخه قبلاً شیرش نان بود
تا2ماهگیش خیلی اذیت بود بعد عوض کردم خیلی خوب شد اما بانان خیلی خوب می‌خوابید شب و تو روزم 2ساعت می‌خوابید
الان فردا نوبت دکترش
یعنی شیرش عوض می‌کنه یا نه رفلکس پنهان داره ؟دارو میدن برا رفلاکس

اب دهانش رو مثل کف میده بیرون و خس خس سینه

بالا نمیاره امااسید معده ش میاد تو دهنش همش انگار ی چیزی داره میجوه خوب شیر نمیخوره خودشو هی کش و قوس میده سر و صورتشو دست میندازه

سوال های مرتبط

مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی
مامان آویسا و آرسام مامان آویسا و آرسام ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان 🌜ماهان🌛 مامان 🌜ماهان🌛 ۱۰ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۷ ماهگی