خانما میشه بگین علائم رفلاکس پنهان چیه

۴ پاسخ

شبا خواب راحتی نداره از شیر خوردن دوری میکنه مرتب حس میکنی که یه چیزی میاد پشت حلقش و دوباره قورت میده

خس خس سینه ، تندتند نفس کشیدن خصوصا موقع شیرخوردن

سرعت وزن گیریش کم هست

حباب درست میکنه
استفراغ میکنه ولی کم
حالت تهوع داره
وقتی شیر میخوای بهش بدی کمرش رو‌بلند میکنه و خودش رو میکشه عقب

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان افرا کوچولو مامان افرا کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان 🌜ماهان🌛 مامان 🌜ماهان🌛 ۱۰ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی