وای دست رو دلم نذار که پسرم سرویس شد با این رفلاکس پنهان به نظرم خیلی بدتر از اون آشکاره.
مدام انگار داره دهنش میجنبه حالت جویدن داره.
اسید معده و محتويات معده هی میاد داخل دهنش یا حلقش و قورتش میده.
سر دلشون میسوزه تو خواب هی اذیت و بیقرارن هی تکون میخورن یا گریه میکنن یا اصلا نمیتونن بخوابن.
صورت و گوش و چشمشون رو مدام میمالن.
کمکم اشتهاشون کم میشه و میل به شیر خوردن ندارن یا برعکس ولع مکیدن پیدا میکنن همین شیر زیاد خودش بدتر میکنه رفلاکس رو.
خس خس میکنن. بینیشون کیپ میشه. سرفه میکنن.
شبا تو خواب همش وول میخوره کلافه س،سرشو تندتند تکون میده،خوابه ولی آرامش نداره،شیر میاد تو دهنش و برمیگرده
اوق میزنه همش انگار داره یچیزی میجوئه هی یچیزی میاد تو دهنش دوباره قورت میده راحتمنمیتونه بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.