علایم رفلاکس پنهان چبه؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

وای دست رو دلم نذار که پسرم سرویس شد با این رفلاکس پنهان به نظرم خیلی بدتر از اون آشکاره.
مدام انگار داره دهنش میجنبه حالت جویدن داره.
اسید معده و محتويات معده هی میاد داخل دهنش یا حلقش و قورتش میده.
سر دلشون میسوزه تو خواب هی اذیت و بی‌قرارن هی تکون میخورن یا گریه میکنن یا اصلا نمیتونن بخوابن.
صورت و گوش و چشمشون رو مدام میمالن.
کم‌کم اشتهاشون کم میشه و میل به شیر خوردن ندارن یا برعکس ولع مکیدن پیدا میکنن همین شیر زیاد خودش بدتر میکنه رفلاکس رو.
خس خس میکنن. بینی‌شون کیپ میشه. سرفه میکنن.

شبا تو خواب همش وول میخوره کلافه س،سرشو تندتند تکون میده،خوابه ولی آرامش نداره،شیر میاد تو دهنش و برمیگرده

اوق میزنه همش انگار داره یچیزی میجوئه هی یچیزی میاد تو دهنش دوباره قورت میده راحتم‌نمیتونه بخوابه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
queen queen قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان دلارا💙🦋 مامان دلارا💙🦋 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان ایلقار👼🏻 مامان ایلقار👼🏻 ۸ ماهگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی