علایم رفلاکس پنهان و اشکار چیست

۳ پاسخ

پسر من رفلاکس داره. اگه روزی ده بار شیر بخوره، بیست بار بالا میاره.

رفلاکس اشکارم ک بعد از خوردن هر وعده شیر زیاد بالا میاره..
البته بالا اوردن زیاد ب صورت جهشی و شیر صاف باشه ..
اگر از کنار دهنش باشه و پنیری باشه اون دیگه رفلاکس نیس

رفلاکس‌پنهان‌خر خر سینه،مدام‌ انگاری ی چیزی تو دهنشه میجوه،بینی زیاد کیپ میشه،گاهی سرفه میکنن،خواب سبک،
وقتی‌میندازی رو دستت ببری بشوریش قشنگ صدای خر خر سینش میاد..

سوال های مرتبط

queen queen قصد بارداری
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی