۶ پاسخ

ان شاالله که به سلامتی بیاد بغلت عزیزم 🥰🥰

چرا تو سونو من ضربان قلب ننوشته😕 فقط نوشته نرماله

اسم سونوتون چی هست که ضربان قلب بچه رو زده؟

ربطی نداره
واسه من ۱۷۰ بود پسره

واسه من ۱۵۴ بود پسر

برا منم ۱۵۹ بود

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی هفته بیستم بارداری