۱۱ پاسخ

قندت عالیه فقط کم خونی داری قرص آهن نمیخوری؟

منم عفونت ادراری خیلی خفیف داشتم با کم خونی دقیقا عین شما

هموگلوبین و گلبول قرمزت کمه، بقیه خوبن

اینم اونیکی

تصویر

گذاشتم چت جی پی جواب داد

تصویر

عفونت ادراری خفیف دارین، کم خونی دارین، تیروئیدم لب مرزه

عزیزم‌هم کم خونی داری هم قندت یکم پایینه، برو‌دکتر برای کم خونی دارو‌میده و کلا تغذیه ات رو بیشتر کن

کم خونی داری عزیزم ، تیروئیدت هم لب مرزه به دکتر نشون بده شاید قرص بده

کم خونی

قندتون خوبه هفونت ندارید کم خونی دارید

اینم حس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری