خانوم ها میشه موز خورد؟

۱۳ پاسخ

من از اول بارداری روزی یدونه میخورم واقعا چرا نشه خورد؟؟؟؟ 😐

بله چرا نشه بخور

اره چرا نشه خورد

آره عزیزم

آره خوب

چرا نشه روزی دوتا میخورم

مشکلی نداره گلم اگرم بخاطر طبع گرمش میگی بازم ایرادی نداره من اوایل بارداریم روزی دوتا میخوردم الانم روزی یدونه‌ میخورم

من بخاطر طبع گرمش عصر ها شیر موز درست میکنم میخورم

بله ولی زیاد نباید خورد . هم سنگینه هم زیادش حساسیت زاست و هم گرمی . در حد .

اره ولی ممکنه یبوست بیاره

اره من بستنی موزی درست میکنم .
بستنی شرکتی نمیخورم

بله ولی یک روز در میون نصف موز مجازه،اونم چون قندش خیلی بالائه و چاق کننده

اره من که ماه های اول میخوردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری