سلام خانوم میشه در دروان باداری کاچی خورد

۱۰ پاسخ

نه اصلا

اوف دلم خواست😭

سلام عزیزم
اگه هوس کردی یه نصف قاشق بخور
ولی بهتره که نخوری چون گرمی زیادی داره قاعده‌اوره

منم میخورم چندوقت یه بار

عزیزم اگه توش پر زعفران باشه معلومه که نه ولی اگه به جای زعفران از زردچوبه استفاده کنی اشکال نداره من مادرم دید خیلی دلم میخواد برای من رو با زردچوبه درست کرد خیلی هم مزه داد

به شدت گرم و پر از ادویه اس

نه دیگه قاعده آوره واسه همون بعد زایمان میخورن
حالا یکمش اشکال نداره ولی نکه کاسه کاسه بخوری

طرف ما که هیچ‌زن حامله ای کاچی نمیخوره میگن ضرر داره

نخوری بهتره حالا درحد یه قاشق هوست بخوابع بخور

نه گلم خوب نیست کاچی موقع زایمان کردی باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی
مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری