برای خانوم شیرده چه میوهایی خوبه؟؟

۴ پاسخ

من از ترس کولیک بچم بخدا هیچی نمیخورم

همه چی بخور جز خیار و گوجه سبز

منم همه چی میخورم ،فقط خیار نمیخورم
هندونه خوبه
اب هویج خوبه

من همه چیز میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان نی نی تپلی مامان نی نی تپلی ۹ ماهگی