۶ پاسخ

من میخورم عزیزم
عالیه
دستور پزشک برا من
دوبار در روز بود
بعد نهار و بعد صبحونه🦋

منم میخورم، یه بار در روز

واسه چی هست این قرص

لاکتاول برا چیه

من میخورم خوبه

من ی دوره خوردم عالی بود یکی صبح یکی شب

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان شاهانم👼🏻 مامان شاهانم👼🏻 ۲ ماهگی
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی