سلام دوستان این ازمایش منو تفسیر میکنید

تصویر
۵ پاسخ

هموگلوبین نسبت به قبل اومده پایین تر اما کلا کم نیس و مشکلی نداره

هموگلوبینه که ابیه .اونت که خوبه واسه من ۸ چرا رنگ نمیکنن

عزیزم هموگلوبین یکم پایین‌تر از رنج نرمالش
هماتوکریت یکمی پایین بقیشم نرماله

یعنی خطرناکه ؟

اون آبیا ک کنارش نوشته Lیعنی کمه
سرچ کن ببین چیه ک کمه
اولی فک کنم هموگلوبینه

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر ناز مامان دوتا دختر ناز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان رضا مامان مامان رضا ۷ ماهگی
مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد