ازمایش خون بچه ۹ ماهه چجوریه 🥲

۵ پاسخ

خیلی سخته اصلا تنها نبرش. دختر من 2سال و خو ده ایش بود رگ شو پیدا ننیکردن انقدر سوزن تو دستش چرخوندن که جیگرم اتیش گرفت اصلا نمیتونستم نگاه کنم.

عزیزم چرا میخوای ازمایش بگیری

پرستار مخصوص بچه میگیره ولی ادم جیگرش کباب میشه برا بچه🥲

مثل آدم بزرگا عزیزم

عزیزم ربطی به سن اشون نداره از رگ دستشون خون میگیرن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی
مامان پریماه مامان پریماه ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی