۳ پاسخ

خیلی دکتر خوبیه

من واسه سونو وزن سر دختر قبلیم رفتم

اره من رفتم خیلی خوبه دستشم عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین و هامین ❤️ مامان حسین و هامین ❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری