خانومای گرگانی کسی پیش دکتر منتظری رفته راضی بودین؟

۵ پاسخ

من دکترم ازاده ازادی هست
دکتر خوبیه ولی خیلی پولکیه
فقط فلسفی میره و هزینه جدا خودش میگیره واسه سزارین اختیاری
منتظری خیلی تعریف شنیدم
حکیم جرجانیه
ولی شنیدم بیمارستان دولتی اینطوریه میری هرکی شیفتش بود بچه و بدنیا میاره
ولی خصوصی زنگ‌میزنن دکترت میاد
نمیدونم چقدر صحت داره

عااالی

عااالی

من پیش خانوم نسرین یزدان دوست میرم خیلی خوبه خانوم فوق‌العاده آیی هستش قشنگ راهنمایی می‌کنه و قشنگ وقت می‌زاره واسه مریضش

من بارداری قبلیم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری