من دکترم ازاده ازادی هست
دکتر خوبیه ولی خیلی پولکیه
فقط فلسفی میره و هزینه جدا خودش میگیره واسه سزارین اختیاری
منتظری خیلی تعریف شنیدم
حکیم جرجانیه
ولی شنیدم بیمارستان دولتی اینطوریه میری هرکی شیفتش بود بچه و بدنیا میاره
ولی خصوصی زنگمیزنن دکترت میاد
نمیدونم چقدر صحت داره
عااالی
عااالی
من پیش خانوم نسرین یزدان دوست میرم خیلی خوبه خانوم فوقالعاده آیی هستش قشنگ راهنمایی میکنه و قشنگ وقت میزاره واسه مریضش
من بارداری قبلیم راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.