کیا تجربه سفر تو بارداری دارن؟

۱۴ پاسخ

من رفتم اما تو هفته ی پایین تر تقریبا هجده هفته رفتم مشهد،برگردم عقب نمیرم چون تو ماشین خیلی خسته شدم،تو مشهد هم یکم راه میرفتم کمرم درد میگرفت،تو هفته های شما میگن خدایی نکرده باعث زایمان زودرس میشه این ریسک رو نکنین،سفر کوتاه برین مثلا جایی که یکی دوساعت فاصله داره با خونتون

من همین هفته های شما بودم رفتم سنندج و بانه خوب بود ولی پاهام ورم کرده بود فقط

من 16هفته رفتم مشکلی نداشتم، زود به زود هم پیاده میشدم یکم قدم میزدم

منم میخام برم اون هفته 🙃

مننن. 😁

من الان مسافرتم خداروشکر عالی بود مخصوصا از نظر روحی لازم داشتم

من یبار همون اول بارداریم رفتم ینی نمیدونستم باردارم فردای سفر بیبی چک زدم یبار ۳۲ هفته رفتم،اگه دکتر برات ممنوع نکرده برو به خودتم تلقین نکن تا خدا نخواد هیچی نمیشه

من هفته پیش رفتم ولی خیلیییی اذیت شدم و با ترس و استرس رفتم اومدم

من نرفتم ریسک نکردم🙄

من تا همین 30هفته مسافرت بودم

سفر تو بارداری خوب نیست
من که اصلا نرفتم

بنظرم سخت میاد

من هشت هفته بودم با قطار رفتم مشهد، ولی الان نیم ساعت میشینم کمردرد میشم

من
ولی خیلی سختهه🤦🏼‍♀️با اینکه دراز کشیدم بازم اذیت شدم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری