خانما علائم سرماخوردگی تو سن بچه من چیا هستش؟

۱ پاسخ

خس خس سینه ،بیتابی،اسهال،آبریزش بینی،کیپ شدن بینی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان جوجه قشنگم🐣🐣 مامان جوجه قشنگم🐣🐣 ۱۲ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی
مامان آنیلا 👶🏻💫🍼 مامان آنیلا 👶🏻💫🍼 ۳ ماهگی