مامانا علائم سرماخوردگی نوزاد چیا هست؟؟؟

۲ پاسخ

من بچم چشاش آب میومد و دماغش خرخر میکرد فکر کردم سرما خورده بهش پلارژین دادم دکتر دعوام کرد گفت بچه سرما نخورده رو پلارژین میدی ، به خاطر آلودگی هوا هست

عطسه ابریزش و سرفه تب عفونت گوش

سوال های مرتبط

مامان آنیلا 👶🏻💫🍼 مامان آنیلا 👶🏻💫🍼 ۳ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی
مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۸ ماهگی