خانوما قند خون ناشتا ۹۵بالاست یا طبیعیه

۶ پاسخ

لب مرزه باید رعایت کنی منم مث شما شدم ۹۴ گفتن رعایت کن

بالاعه

بالا نیست اما لب مرزی خیلی مراقب باش چون برای نی نیت خطرناکه

قند بارداری باید 90 باشه دکتر به من گفت ،ولی تا 91.92 هم لب مرزه که باید مواظب بود

ناشتا باید زیر ۹۲ باشه عزیزم
لب مرزی یکم رعایت کن

میگن زیر ۱۰۰ نرمال ولی یه کم رعایت کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد