خانما قند خون 105باشه نرمال ناشتا نبودم

۲ پاسخ

اره خوبه

اره نرماله

سوال های مرتبط

مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان 🩷🐣🩷 مامان 🩷🐣🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد