سلام خانوما بعدی سزارین چه غذا های میتونیم بخوریم

۲ پاسخ

من سوپ جو ، آب آبگوشت ، ماهیچه ، آب کله پاچه بیشتر میخوردم . برنج و خورش میخوردم اما کمتر بیشتر آبکی میخوردم

کلا آبکی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی