۵ پاسخ

نه عزیزم ربطی نداره من نه درد داشتم نه قبلش کیت تخمگذاری استفاده کردم از بعد پریودی تا سیکل یک روز در میون اقدام داشتیم و چه بسا روزهای عادی به دردو این چیزا ربطی نداره اقدام داشته باش

کیت بزار

ربطی نداره حتما درد داشته باشی و متوجه تخمک گذاری بشی

البته بعضی از تخمک گذاری ها ترشح هم ندارن

اگه بعد از پریودیت ترشح داری یعنی تخمک‌گذاری داشتی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه قصد بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری