۷ پاسخ

من تو بستنی میریزم

منم خریدم هنوز استفاده نکردم. توو سوپ نمیشه ریخت؟

آرد سنجد ..توی فرنی

براچی خوبه

تو پوره میوه هاش بریز

اره تو فرنی و اوتمیل بریز

سویقشو از حکیم بانو بگیر

سوال های مرتبط

مامان آوا🎀 مامان آوا🎀 ۹ ماهگی