سمت راست شکمم درد میکنه ، خیلی نگرانم

۵ پاسخ

بسلامتی انشالله بغل بگیری من سومیه😅

بسلامتی انشالله اولین بچت هست؟

عیب نداره طبیعیه جنین داره جاباز میکنه برای خودش😍منم خیلی درد داره اونقد که حس میکنم غیر قابل تحمل ولی میره ومیاد

دوتاتون سمت راستید😅

برا منم درد میکنه
خیلی 😞

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری