نوزاد از چند ماهگی میبینه و‌میخنده باهاش بازی کنی؟؟

۴ پاسخ

هنوز زوده واسه بازی باهاش از ۴۰ روزگی ب بد

بچه ی من ۲ ماه که تموم شد شروع کرد خندیدن. الان تا من میخندم میخنده یا نازش میدم میخنده قشنگ

۴۰ روزگی ب بعد

از اول میبینه ولی دیدش تاره. ولی مادر رو کاملا حس میکنه. از همون هفته اول باهاش بازی کن حرف بزن. لمسش کن

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی