خانم ها من بی نیم خیلی کیپه چیکار کنم؟

۷ پاسخ

ی مدل اسپری ها هس بو گلاب میده آب رو اتیشع

عوارض بارداری من صبااا خفه می شم😩😩

منم اینجوریم 😞

منم دیروز بستنی خوردم از روش آب سرد خوردم بیینیمو گلوم گوشام بهم ریخته دیشب ویکس کشیدم دور بینیم رفتم زیر پتو عرق کرد صورتم یخورده بهتر شدم بو کن ویکس رو دماغت باز میشع

ویکس بزن نوک بینیت

من همش دستمال دستمه میکنمش تهش بازبشه نمدونم چرا اینجورشده

یعنی سرما خوردی

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری