مای بی بی سای چند‌ بگیرم مولیفیکس یا مای بی بی؟ز

۶ پاسخ

نوزادی مولفیکس خوبه تا۳ بعدش نه دیگه
من یه بسته مای بی‌بی ۱ گرفتم یه بسته مولفیکس سایز ۱

مای بیبی عالیه

من یه صفر یه یک مای بی بی گرفتم

من مولفیکس و بیشتر دوست دارم
مای بی بی فقط این جدیداش که بنفشه جلدش شورتی ها اونا عالیه
اما نوزادی مولفیکس و بیشتر قبول دارم مولفیکس سایز یک نوزاد یه

بچت ریزه یا درشت؟!

من مولفیکس سایز ۱ خریدم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی