سلام خانما مای بی بی شماره چند بگیرم نگه دارم

۵ پاسخ

سایز ۰ برای ۲.۵ کیلو هست ی بسته بسه فعلا
سایز ۱ زیاد مصرف میکنه ک برای ۲.۵ یا ۳ کیلو تا ۵کیلو هست

سایز ۲ هم ۵کیلو‌ ب بالا

دو سه چهار

من که کلا نمیخوام صفر بگیرم یک گرفتم

من یک و دو گرفتم

سلام هم صفر هم یک

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی