خانوما لطفن بخونید تجربه من از اپیدورال 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

تصویر
۷ پاسخ

کدوم بیمارستان زایمان کردی؟؟ میگن به مهارت کسی که تزریق میکنه خیلی بستگی داره یسریا خیلی راضین

عزیزم الانم کمر درد داری؟

من دکترم گفت قبولش ندارم و برام انجام نداد

سزارین که بدتره باز طبیعی اپیدورال

من سزارین کرده بودم
تا ۴۰ روز کمرم خشک شده بود

یکم طول میکشه.منم همیجور بودم.انگار کمرم قفل میشد‌.بعد خوب شدم

برا سزارین هم اصلا من کمرم خشک شده

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برف❄️🌱 مامان دونه برف❄️🌱 روزهای ابتدایی تولد