میگم چ هفته بابریم برا صدای قلب جنین

۸ پاسخ

۸ برو

بذار هشت هفته پر شه بعد برو، من هفت هفته رفتم گفت زوده الان ضرر داره براش

هفت هفته تموم شد دو سه روز بعدش

۶تا ۸هفته میگن ولی
من ۷هفته و۴روز مخوام برم

۸ برو زودتر بری فقط استرس میدن بهت

هفت هفتع وخرده ایت ک شدینی رفتی ت ۸هفته

۸ برو بهتره

هفت هفته برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته چهاردهم بارداری
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حَسَن‌آقا👼🏻 مامان حَسَن‌آقا👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته شانزدهم بارداری
مامان یه حبه قند مامان یه حبه قند هفته هفتم بارداری