شربت لاکسی ژل رو چقد و چطور مصرف میکنید؟

۳ پاسخ

پس چرا من رفتم داروخونه خاستم بگیرم لاکسی ژل نداد گفت برا گوارش بچه خوب نیست بخای تو بخوری چون شیر میدی

دکتر به من گفت تا ۶ قاشق مجازی
ببین بدنت با چند تا قاشق جواب میده الان ۲ قاشق بخور پشتش ۲ لیوان آبم بخور اگه خوب بود که همین و ادامه بدع اگه نه که هی بیشتر کن تا ۶ تا مجازی

من الان خوردم یعنی باید تااخرشو خوردتموم بشه

سوال های مرتبط

مامان دل آرا مامان دل آرا ۷ ماهگی
مامان محمد عباس مامان محمد عباس ۱۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی