مامانا شربت لاکسی ژل چطوری استفاده میکنید ..؟

۵ پاسخ

بعد غذا روزی یک قاشق غذاخوری

بعد از هر وعده غذایی یهدقاشق همراه با آب بخور

روزی یه قاشق غذاخوری

‌بعد هر وعده غذا ۱۰سی سی بااب فراوان

من بعد صبونه سه قاشق غذاخوری میریختم تو یه لیوان آب میخوردم ، خیییلی خوب بود برام

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد عباس مامان محمد عباس ۱۴ ماهگی