خانما سزارین هفته چندم میکنن

۷ پاسخ

منم اول 38زد اما سر اولی چون کیسه ابم پاره شده بود اینو زده37تمام

برای من چون بچه اولم عمل بود...سر ۳۸ هفته زد.....۳۱ خرداد

معمولا ۳۸ هفته و ۴ روز انجام میشه که ۹ ماه تمومه

اکثرا ۳۸
ولی منی که مشکل رحم دارم ۳۷هفته دو سه روز

اکثرا38

۳۸.

۳۸و۲روز به بعد

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان مامان آیتا مامان مامان آیتا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی