خانما هفته چندم سزارین انجام میدن؟

۸ پاسخ

۳۸ هفته ک تمام بشه هرروزیش میشه

۳۸هفته و چندروز

من با این شرایط میگم خدا کنه لااقل تا۳۷ هفته رو بتونم نگه دارم
بارداریمم پر خطر نیست ولی خیلی استرس و نگرانی دارم از این میترسم
همش میگم خدا کنه لااقل ۵ هفته هم نینی مون بمونه تو دل مامانش یکم بزرگ بشه رشد کنه 🥹

برا من فردا بستری میشم پس فردا زایمان میکنم ۳۸ هفته و دوروز

دکتر من گفت هفته ۳۸نامه سزارین میده و هفته دیگه زایمانم هست

من 38 هفته و2 روز سزارین کردم

38 هفته 2 یا 3 روز سزارین میکنن

۳۷هفته

سوال های مرتبط

مامان رایان جان مامان رایان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آیتا مامان مامان آیتا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی