۵ پاسخ

سلام نه ولی حتما ببر چون پا شکل میگیره استخوانش بعد درمانش خیلی سخت میشه من اشتباه کردم دیر بردم

عزیزم همه بچه ها تا سه سالگی پاشون پرانتزیه

تا 4 سالگی پای پرانتزی ک مشخص نمیشه 🤨🤨😳

مگه از الان معلوم میشه ؟

سلام گلم .از کجا فهمیدی ک پاش پرانتزیه .دکتر بردی یا خودت فهمیدی .ب منم چن نفر گفتن ولی نبردم هنوز دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان گندم و میران مامان مامان گندم و میران ۱ سالگی
مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی