سلام مامانت بچم یک سالشه
پاهاش پرانتزیه یانه؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

ن خوبه فقط مایبیبی شو عوض کن بیچاره پره🤣🤣🤣🤣

منم پوشکم اینقدر پر باشه پامو جوری میذارم متوجه بشی
نه عزیزم نرماله کامل الکی عیب نذار

نه عزیزم خوبه خداشکر ایراد نزار عالی

نه کامل یاد بگیرن راه زفتنشو کلا درست میشن

نه عزیزم دخترمن بدتره فرم نهایی این میست نترس
ببین

تصویر

من شنیدم تا دوسال طبیعیه پسر منم پاهاش همینجوریه

نه عزیزم هیچیش نیس
الکی رو بچت عیب نزار😅

سوال های مرتبط