جنین عرضی باشه توی سونو مینویسن یامهم نیس؟

۶ پاسخ

برای من عرضیه تا رفتم دکتر دستگاه و گذاشت فهمید بهم گفت

بچه به پا باشه یا عرضی باشه مینویسن بریچ

البته ک مینویسن چون جنین عرضی باشه سزارین میکنن

مینویسن

برای زایمان طبیعی مینویسن
کلا هم جهت بچه رو می‌نویسن

مینویسن. چون برای زایمان خیلی مهمه.

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی