من چهارم عید سقط داشتم و تا الان لکه بینی و گاهی هم یکم خونریزی دارم دیگه خسته شدم دکترم رفتم گفت یکم بقایا مونده دارو داد بهم ولی فایده نداشت نمیدونم چیکارکنم
خانما این شیاف برا عفونت قارچی هم خوبه؟
شیاف گیاهی ک باید داخل واژن گذاشت رحم رو پاکسازی میکنه
من بعد سه ماه باردار شدم
من استفاده کردم والان باردارم
عفونتو از بین میبره رحمو پاکسازی میکنه،خب وقتی رحم پاکسازی بشه مسلما راحت باردار میشی
من یه داروی ترکیبی گیاهیی بود میخیسوندم میجوشوندم با اپلیکارتور میفرستم داخل چه چیزایی که تریخت بیرون یه عالمه عفونت خشک شده ماه اول اقدامم بود.ماه بعدش حامله شدم.
برا عفونته
مگه برابارداریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.