۲ پاسخ

من این هفته که گذشت واقعا اذیت شدم آخه داشتم ولی فقط به یا پام بود و اینکه الان که تو استراحت بودم هم پای راست هم روز بعدش پای چپ واقعا درد بدی داشت الان خوب شدم ولی درد پریودی از صبح دارم خستم کرده یه روز هست یه روز نیست ای کاش این درد های تموم بشه شما هم دارین این درد ها رو

منم اینطوری بودم اصلا نمیتونستم به کمر بخوابم می‌گرفت نمیتونستم تکون بخورم
یکم تحقیق کردم فهمیدم طبیعیه
الان خیلی بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد